Tiszta sor
Tiszta sor

Hogy bemutassák a Tide mosószer hosszan tartó fehérítő hatását, a frankfurti Leo Burnett csapata egy újszerű és innovatív módszert alkalmazott.

A reklám lényege, hogy egy forgalmas útszakasz mellé kiraktak egy kültéri plakátot, melyet pamuttal fedtek be. A plakát egyes részeit viszont öntisztító felülettel kezelték, így amikor pár hét után a plakát többi része mocskossá vált a szmogtól, szépen előtűntek a hófehéren ragyogó ruhák körvonalai.

Érdekes ...

Japán közvéleménybuktatás
Japán közvéleménybuktatás

A világhálón már jó pár éve hódítanak a vicces „ japcsis filmek ”. Legyen szó vetélkedőről, kandi kameráról, vagy csak szimplán őrült hülyéskedésről, mindig meg tudják nevettetni az embereket a kis bevállalós ázsiaiak.

Ezt a divatot próbálja meglovagolni a Gin-no-Sara sushi étterem a legújabb reklámfilmjében, melyben 100 japán delikvensnek kell választania a Gin-no-Sara és egy puccos sushi étterem között. A végeredmény nem meglepő, a túlélők mind ...
A targoncás gyilkos
A targoncás gyilkos

Ha már szóba került a munkahelyi balesetmegelőzés engedjétek meg, hogy megosszam veletek a kedvenc alkotásom ebben a témában. A 2001-ben született vírus-, rövid- és oktatófilm bejárta az egész világot, sokakkal megszerettetve Klaust, az ifjú és tapasztalatlan targoncakezelőt, aki bár lelkesen kezd neki első napjának, mégis többet pusztít, mint Stallone a Rambo 3-ban.

Bár a film bőven tartalmaz piros festéket és spriccelő artériákat, mégsem kell megijednünk, ...

A munka káros az egészségre
A munka káros az egészségre

Az első nap az új munkahelyen mindenkinek meghatározó élmény. Ilyenkor kétségbeesve tekintgetünk körbe-körbe – mint anyját elvesztő Bambi –, és könnyedén elkövetünk valamilyen butaságot. Ha egy kényelmes irodában rontunk el valamit, sok bajunk nem eshet, maximum a főnök sújtó szavai korbácsolhatják meg piciny lelkünket. De mi történik, ha például egy építkezésen, vagy forgalmas konyhában vágunk bele a dolgos életbe?

Erre a kérdésre ad brutálisan ...
Díjazzák a teheneket
Díjazzák a teheneket

Október 1-jén elindult az Agrármarketing Centrum társadalmi célú kampánya, mely a magyar tej és tejtermékek népszerűsítését tűzte ki céljául.

A kommunikáció fő célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét, hogy a külföldről beáramló tej és tejtermékek helyett inkább a friss, hazai tejet és tejterméket fogyasszák. A kampány egyik eleme egy kamion road show, melynek keretein belül hazai tej és tejtermékekből ingyenes kóstoltatáson vehetnek részt a ...
süti beállítások módosítása