A Diesel újra támad
A Diesel újra támad

A sokakat sokkoló, másokat kacajra késztető Diesel XXX reklám után a ruhagyártó cég megkezdte a születésnapi bulijának amsterdami promócióját. A finom erotika ezekben a filmekben is fellelhető, bár nem olyan polgárpukkasztó módon, mint korábban.

Úgy tűnik, hogy a Diesel lándzsát tört a reklámbéli szexualitás mellett, ami teljesen érthető, hiszen már több millióan látták a filmeket. Le a kalappal előttük. 
Retro Airlines
Retro Airlines

 

 

A neten böngészve ráakadtam egy válogatásra , melyben számos légitársaság régi reklámfilmje található. Érdemes kicsit visszatekinteni, milyen is volt, amikor a repülés még új és különleges dolognak számított. Vannak kifejezetten vicces videók, és olyanok is, melyek a bennük szereplő autentikus karakterek miatt érdekesek.
 
Az biztos, hogy nálunk manapság már nem divat tv-ben reklámozni a repülést, pedig szívesen megnéznénk, hogyan esnek egymásnak a ...
Zúzd  szét a Youtube-ot!
Zúzd szét a Youtube-ot!

A Nintendo Wii reklámja egy újabb ékes példája annak, hogyan lehet túllépni a paradigmákon, mikor reklámot készítünk. Az ötlet és a kivitelezés is egyszerűen fantasztikus. A szemünk láttára zúzza szét a Youtube-oldalát Wario, az új Wii-játék főszereplője. Csak ámultam, mikor először elkezdtek kipotyogni a játékpénzek a honlap többi részére, aztán mikor leszakadt a fejléc, az állam is gyorsan a földre került. A plusz poén az egészben, hogy a nagy ...
Élményhajasza – Pepsi generation
Élményhajasza – Pepsi generation

Ha már korábban szót ejtettünk a Pepsi-ről, érdemes megnézni azt az 1988-as reklámfilmet, melyben az akkoriban még autentikus külsejű Michael Jackson ropta a táncot, a Pepsi-t iszogató kisgyerekekkel. A nagy költségvetésű videóklip hatalmas népszerűségnek örvendett, hiszen a Jacko Billie Jean nótája sokáig első volt a toplistákon (1983). A szöveget kicsit átírták, eltelt 5 év, de Jacko így is tartolt a látványos filmmel, mely akkoriban nagy lökést adott a ...

Földön kívüli reklámok
Földön kívüli reklámok

Számos ötletes és meghökkentő promóciós kampány létezik ezen a Földön, melyek rossz esetben egy mosolyt, jobb esetben pedig márkaismertséget eredményeznek a kedves fogyasztóknál. Nos, itt van egy kampány, ami nem csak innovatív, de szó szerint Földön túli. A JP Aerospace – mely egy független alapon működő vállalkozás és egyben űrprogram – végre létrehozott egy olyan reklámszolgáltatást, amely kiváló felületet nyújt a Föld felé tartó ufók és az ...

Hivatal Péter interjú
Hivatal Péter interjú

 

A következőkben, Hivatal Péterrel, a Metropol ügyvezető igazgatójával, valamint a Direkt Marketing Szövetség elnökével készített interjúnkat olvashatjátok.

Mik voltak az első meghatározó élményeid a pályán?

A rendszerváltás előtt egy klasszikus külkereskedelmi vállalatnál dolgoztam. Aztán beleszagoltam a lapkiadásba, a ma is létező Semi Adoc – akkoriban Interprint névre hallgató –kiadónál. 1989-ben egy ilyen svéd-magyar vegyes vállalat még az ...
Mentsük meg a bolygót!
Mentsük meg a bolygót!

Sok cég reklámozza a környezetbarát termékeiket, ezzel is azt sugallva, hogy ők törődnek a környezettel. De ez az egyik első alkalom, hogy magát az üzenetet is környezetbarát médiumon közvetítik. A Brand Xperience létrehozott egy olyan elektromos járművet, mely nem csak, hogy nem bocsájt ki széndioxidot, de a rajta lévő oriásplakátot is újrahasznosított papíron jeleníti meg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A cég járműi 25 amerikai városban, 25 mph sebességgel ...

Az éneklő strucc legendája
Az éneklő strucc legendája

Az Ofotért reklámfilmje 1986-ban született, és Tina Turner Pepsi reklámfilmjét parodizálva két évig futott a kereskedelmi cég imázsfilmjében. Nekem személy szerint ez volt az egyik legmeghatározóbb reklámélményem ifjúkoromban, emlékszem, ahogy napokig dúdolom magamban a fülbemászó dallamot.  

A film ötletgazdája egyébként Havasi Raymond volt, az animátor és rendező pedig Kozma Péter. A reklámban Dobi Sándor, a Manhattan együttes későbbi tagja ...
Új médium a fejhatáron
Új médium a fejhatáron

Úgy tűnik, hogy az ausztrál Air NZ-nek sikerült kitalálnia egy újfajta médiumot, mely akár forradalmasíthatja a reklámipart. Ők az elsők a világon, akik tarkóra tetoválható reklámmal próbálják meg eljuttatni az üzenetüket a potenciális ügyfelekhez. Ez a rendkívül kiFEJező médium kétségtelenül az utóbbi idők egyik legfurcsább ötlete, mely nagy FEJlődést ígérhet a piacnak.

A vállalkozó kedvűek – 1000 dollárér cserébe – magukra varrathatják a cég ...
Egy kis banktörténelem
Egy kis banktörténelem

A mai magyar bank-reklámdömpingben jól esik kicsit visszatekinteni a múltba, és megcsodálni, hogyan kommunikáltak a nagy öregek. Persze akkoriban nem volt sok választása az embereknek, ha biztos helyen akarták tudni a pénzüket. Az 1987-es kétszintű bankrendszer előtt az Országos Takarékpénztár jelentette az állam szalmazsákját, melybe nagyon sokan fektettek be.

Kapásból két olyan OTP-s, retro filmet ajánlok a figyelmetekben, melyekből megtudhatjátok, hogyan ...
Diesel XXX
Diesel XXX

A harmincadik születésnapját ünneplő Diesel olyan vírusfilmmel készült, amit garantáltan, több ezren fognak tovább küldeni az ismerőseiknek.  Az szextől TELJESEN mentes, másfél perces szösszenet olyan ötletesen kommunikálja a harmadik X betöltését, hogy majdnem elélveztem a gyönyörtől. :)

A szülinapi videó egyébként egy buli sorozatot reklámoz, amely Londontól Tokióig, 18 városban fogja elkápráztatni az embereket.  Andy Griffith, a Diesel kommunikációs ...
Legyél te is szuperhős!
Legyél te is szuperhős!

Ki ne álmodott volna arról gyerekkorában, hogy szuperhősként repked a fellegekben? Ki ne akart volna szupererőt és még csomó más képességet? Úgy gondolom, hogy mindenki szeretne különleges lenni, legalább egy kicsit. Sőt vannak olyanok, akik bármit megtennének annak érdekében, hogy ne szürküljenek bele a hétköznapokba. Nos, itt van számukra a lehetőség, hogy pár percre kibújjanak a bőrükből, és valami szuper jót csináljanak.

Az EVB kreatív ügynökség ...
süti beállítások módosítása