Rocker bicaj

Bevallom, én sosem értettem miért annyira népszerű a Guitar Hero konzolos játéksorozat és, hogy miért vonz oly sok embert, hogy egy fröccsöntött kis gitáron, gombokat nyomogatva eljátssza a nagy rock idolok dalait. Persze manapság minden tini szeretne sztár lenni, és átélni az 5 perc hírnevet, de ez a játék már az idősebbeket is megmozgatja. „Engedd szabadjára a benned lévő rocksztárt”, szól a játék jelmondata, amihez egyébként már egy dobszerkó és mikrofon is beszerezhető, ezzel is teljessé téve a banda hangulatot.  
Számos híresség, köztük az Aerosmith és Heidi Klum is hozzáadta a nevét ehhez a hype-hoz, de most kivételesen egy celebmentes vírusfilmmel rukkoltak elő a marketingesek. Beismerem, ezen a hangulatos kis filmen még én is egy jót mosolyogtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr322684507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bys · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.21. 14:35:12

Az ötlet jó lenne, de én például kínkeservvel ültem végig, várva a végén legalább valami nagy durranást, ami nem lett. :(
süti beállítások módosítása