A H&M ruházati üzletlánc egy újfajta reklámozási (és egyben értékesítési) technológián alapuló üzleti modellt próbál meghonosítani. A cég úgy döntött, hogy a reklámjaikban – főként CLP-ken és sajtóhirdetésekben – feltünteti az adott termék kódját, mely lehetővé teszi a fogyasztóknak, hogy mobiltelefonjuk segítségével pillanatok alatt megvásárolják az áhított portékát.
Az érdeklődő vásárlónak lehetősége van rá, hogy mobiltelefonja segítségével beszkennelje a terméken látható kódot (ú.n. semacode-ot) legyen az egy újságban, egy buszmegállóban, vagy épp a villamos belsején. Miután a telefonjuk azonosította a kódot, egy menüben kiválaszthatják a megfelelő méretet, fazont, illetve színt. A megvásárolt termék ára a telefonszámla egyenlegét terheli, így nincs szükség hitelkártyára.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.